Groep nieuws

7A Huiswerk en toetsen

30-09-2021

In groep 7 gebruiken we een agenda. Iedere donderdag wordt het huiswerk voor de week erop opgegeven. Dit noteer je in je agenda!
Op de juiste dag neem je dan je huiswerk weer mee naar school waar we het samen nakijken. We noteren het huiswerk ook op het whiteboard in de klas.

Huiswerk

Je krijgt twee keer per week huiswerk: op dinsdag en donderdag. Dit noteer je in je agenda. Natuurlijk begeleiden we je aan het begin van het schooljaar met het invullen van je agenda.
Op de juiste dag neem je je huiswerk mee naar school. Die kijken we dan samen na.

Huiswerk vergeten? Dat kan natuurlijk gebeuren; dan neem je het huiswerk de volgende dag alsnog mee.
3x vergeten? Dan moet je de volgende dag een extra opdracht inleveren bij je juf. Deze extra opdracht moet door een van de ouders worden ondertekend.

Toetsen

Alle toetsen worden minimaal 1 week van tevoren opgegeven. Nagekeken toetsen worden in de toetsmap bewaard in hun gekleurde laatje.

7A Huiswerk en toetsen