Rondleiding

Bent u zich aan het oriënteren op een basisschool? U bent van harte welkom op een van onze informatiebijeenkomsten!

Informatiebijeenkomst: iedere maand
Iedere maand organiseren wij een informatiebijeenkomst voor nieuwe ouders. In deze bijeenkomst krijgt u een goede indruk van wie wij zijn en wat De Paradijsvogel maakt tot een prettige school voor uw kind. De informatiebijeenkomst incl. rondleiding duurt circa 1 uur. Tijdens de informatiebijeenkomst vertellen wij u graag waar we voor staan en wat u van ons mag verwachten.
De eerstvolgende informatiebijeenkomst voor ouders die hun kind(eren) willen aanmelden voor groep 1/2 is op woensdag 17 april om 9.30 uur op de locatie Eksterhof 3A.
U kunt zich aanmelden voor de rondleiding via onderstaand formulier, telefonisch via 015-3106112 of per mail via  info@paradijsvogel.lucasonderwijs.nl
Wij vragen u zonder uw kind(eren) deze informatieochtend te bezoeken.

De opvolgende informatiebijeenkomsten voor een oriëntatie op of een aanmelding voor groep 1/2  is op woensdag 29 mei 2024.

De bijeenkomsten zijn altijd om 9.30 uur op de locatie Eksterhof. Als u wilt, kunt u na het bezoek aan de Eksterhof nog een kijkje nemen in het gebouw aan de Weidevogellaan.

Bent u voor uw zoon en/ of dochter op zoek naar een plek bij ons op school in groep 3 t/m 8, dan maken wij graag een aparte afspraak met u. Neemt u dan telefonisch contact met ons op of vult u het contactformulier in.

Virtuele rondleiding
De rondleiding vindt onder schooltijd plaats maar we hanteren een maximum aantal ouders bij de informatiebijeenkomst. Mogelijk vragen wij u om bij een volgende bijeenkomst aan te sluiten als te veel ouders zich tegelijkertijd aanmelden.
U kunt in ons 360 graden filmpje al een virtuele indruk krijgen van onze school. Beweeg uw muis over het filmpje om het beeld rond te laten draaien.

Uitgebreide kennismaking
Om u een zo goed mogelijk beeld van de school te kunnen geven en al uw vragen te kunnen beantwoorden willen wij u vragen om uw kind(eren) niet mee te nemen naar de bijeenkomst. Kiest u voor De Paradijsvogel? Dan vindt er altijd een uitgebreide kennismaking plaats. Hierin maken u en uw kind kennis met de leerkracht en wordt uw kind wegwijs gemaakt door de school. Daarnaast wordt er kort voor de vierde verjaardag een wendag gepland om uw kind optimaal te laten wennen aan zijn of haar nieuwe school.

Aanmelden informatiebijeenkomst