Gym

Gymmen op De Paradijsvogel

Alle groepen krijgen bewegingsonderwijs van onze vakdocenten.

Groepen 1/2

• Kleuters gymmen in ondergoed, op gymschoenen (met klittenband/elastiek). Het omkleden gebeurt in de klas.
  • De gymschoenen blijven op school.
  • Op vrijdag verzorgt onze vakleerkracht, meester Jeroen, de gymles. De overige dagen verzorgt de groepsleerkracht de gymles.

Groepen 3 t/m 8

• Alle kinderen dragen gymkleding. Onder gymkleding verstaan wij een korte broek, een t-shirt en een paar goede sportschoenen. Deze kleding gaat elke week mee naar huis.
  • De kinderen kleden zich om in de kleedkamers (jongens en meisjes gescheiden).
  • Aan de kinderen van groep 3 t/m 8 wordt de gelegenheid geboden om te douchen. Een handdoek en badslippers kunnen worden meegegeven in de gymtas.
  • Tijdens de gymles worden sieraden (armbanden, kettingen, horloges, oorringetjes, etc.) zoveel mogelijk af gedaan. Deze worden bij de start de gymles in een bakje verzameld.  Let op: knopjes mogen wel worden gedragen tijdens de gymles, ringetjes kunnen worden afgeplakt.
  • Douchen na de gymles is mogelijk.
  • Kinderen die door blessures niet mee kunnen of mogen gymmen hebben een briefje van ouders mee.

De school is niet verantwoordelijk in geval van stuk gaan, verlies of diefstal van spullen.

Gymrooster 2021-2022

Maandag Groep 3A/3B/3C Groep 4A/4B/4C Groep 6A