Uw kind is van harte welkom bij ons op school!

Wij willen u graag kennis laten maken met onze school.
Onze informatiebijeenkomsten vinden daarom plaats onder schooltijd. We vertellen u graag wie we zijn en waar we voor staan.
Kijkt u naar ons 360 graden filmpje om al te zien hoe onze school er van binnnen uitziet!

Heeft u interesse in onze school?
Neemt u dan contact met ons op via het contactformulier en geeft u aan voor welke jaargroep u interesse heeft. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
U kunt ons natuurlijk ook een email sturen info@paradijsvogel.lucasonderwijs.nl of belt u naar 015-3106112.

Kennismaken en wennen
Heeft u uw kind aangemeld? Dan nemen wij contact met u op om de verdere voortgang te bespreken. Er vindt altijd een uitgebreide kennismaking plaats. Hierin maken u en uw kind kennis met de leerkracht(en) en wordt uw kind wegwijs gemaakt op school. Vervolgens wordt er een wendag gepland om uw kind optimaal te laten instromen.

Eerst even kijken?
Meldt u dan aan voor een van onze informatiebijeenkomsten. Tijdens deze bijeenkomst krijgt u een goede indruk van wie we zijn en wat we doen. Ook krijgt u een rondleiding door onze school.

Gemeente Den Haag en leerlingplafond
Wij hanteren op dit moment geen leerlingplafond. Dit betekent dat wij geen maximum aantal kinderen aannemen.
Het leerlingplafond is een afspraak van de Gemeente Den Haag en geldt alleen voor ouders die in de gemeente Den Haag wonen.
Woont u in Nootdorp, dat geldt deze regeling niet voor u. U kunt uw kind(eren) zonder procedure bij ons aanmelden.