App

Wij maken gebruik van een app om informatie met ouders te delen. Wij vragen hen daarom om in de app-store de app van 'Basisschool App' te installeren op hun mobiele telefoon. Deze app is beschikbaar voor iOS en ANDROID toestellen.
U kunt vervolgens in de app onze school vinden door 'Den Haag' of 'De Paradijsvogel' in te typen.
Wanneer u voor de eerste keer inlogt, klikt u op 'Vraag login aan'.
U vult dan een aantal gegevens in m.b.t. uw kind en ontvangt een email met hierin een wachtwoord.
Vervolgens kunt u met uw emailadres en dit wachtwoord inloggen. U kunt nu de app gebruiken.
Als u nog vragen heeft m.b.t. het inloggen, komt u dan even bij de administratie langs op school.

Voor het inplannen van oudergesprekken heeft u eveneens de app nodig.
Wij werken in de app met 'schoolgesprek'. Hiervoor dient u zichzelf aan te melden.
Klikt u op de balk 'Schoolgesprek' in de app. Vervolgens wijst het inloggen zich vanzelf.
U hoort van ons wanneer de gesprekken ingepland kunnen worden via een bericht in de app.

Uitleg installeren en downloaden school-app