de leerkrachten

Ik ben juf Inge en ik werk met de verrijkingsgroepen van onze school. Ik werk al heel wat jaren met veel plezier op basisschool De Paradijsvogel. Zo startte ik in de kleutergroep en heb ik ook 3 jaar in groep 5 les gegeven. Sinds vorig jaar werk ik parttime. Op maandag, dinsdag en donderdag ga ik met de verrijkingsgroepen aan de slag. De andere dagen ben ik thuis met mijn dochters, wielren, schaats en schilder ik graag.

De eerste verrijkingsgroepen zijn in het schooljaar 2008-2009 gestart. Ik vind het geweldig dat ik die start heb kunnen maken en deze groepen nog steeds les mag geven. Het leukste vak vind ik filosofie. Ik leer de kinderen zo steeds beter kennen en geniet van de leuke, grappige, slimme en ingewikkelde dingen die met elkaar gedeeld worden. Werken met de verrijkingsgroepen verveelt nooit. Het is afwisselend, gezellig en leerzaam!

Inge Does