Groep nieuws

VO informatie

03-01-2022

Informatiefilm over het VO

Dit jaar heeft het VO een  informatiefilm gemaakt over de stap van basisonderwijs naar het voortgezet onderwijs.
De stap van basisschool naar voortgezet onderwijs 20-21

Om goed te weten wanneer uw kind wat wanneer van ons ontvangt en wanneer u wat moet doen voor het aanmelden van op het VO is het een adviseringsdocument. Het volledige adviseringstraject van schooljaar 2023-2024 vindt u hier

Handleiding aanmelden en inloggen Onderwijs Transaparant
Binnenkort gaat u zich digitaal aanmelden bij de VO school van uw keuze. In een korte handleiding helpen we u graag om zich aan te melden en in te loggen in het systeem van Onderwijs Transparant. Middels dit systeem verloopt het gehele digitale aanmeld proces.
Klikt u op de volgende link

Alle Haagse basisscholen dienen zich te houden aan de BOVO procedure. Alle afspraken kunt u nalezen op de website van BOVO.
BOVO Haaglanden voor ouders

Tevens is er de website waarop u alle VO scholen kunt vinden met de verschillende niveaus en profielen die zij aanbieden.

VO informatie