Groep 8C

Hoi allemaal,

Ik ben juf Laura en dit schooljaar start ik, na negen jaar op een andere basisschool te hebben gewerkt, op De Paradijsvogel!

Op maandag (om de week), dinsdag en donderdag werk ik als Intern Begeleider van de onderbouw. Op vrijdag mag ik de week afsluiten met een dag voor de klas. Iets wat ik naast het werk als Intern Begeleider nog zeker niet kan missen!

Ik vind het heerlijk om met de kinderen te werken aan de basisvaardigheden. Dat doen we zowel samen als zelfstandig. Middels coöperatieve werkvormen leren we veel van en met elkaar, maar daarnaast is het ook belangrijk om op jezelf te leren vertrouwen en zelfstandig problemen op te lossen.

Groep 8 is ook het jaar waarin we de basisschoolperiode met elkaar gaan afsluiten. Een bijzondere mijlpaal met veel leuke activiteiten!

Ik kijk er naar uit om er samen met jullie en juf Helma een tof jaar van te maken!

Mailadres: lrutten@paradijsvogel.lucasonderwijs.nl

Laura Rutten

Ik ben juf Helma en ik ben op maandag t/m donderdag de juf in groep 8C.  Op vrijdag is dat juf Laura.

Sinds 2000 werk ik met veel plezier op De Paradijsvogel.

Mailadres: hsnoeckhagendoorn@paradijsvogel.lucasonderwijs.nl

juf Helma