Groep 8B

Sinds 1996 werk ik in het onderwijs. Eerst in de Schilderswijk en sinds 2007 met veel plezier op De Paradijsvogel.

Na een flink aantal jaren als leerkracht, richt ik me nu ook op de rol van intern begeleider.
Ik sta dit jaar op donderdag en vrijdag in groep 8B.
De overige dagen ben ik intern begeleider van de onder- en de middenbouw.
Daarnaast werk ik o.a. als coördinator Expliciete Directe Instructie (EDI) samen met de leerkrachten om een goede algehele instructie bij nieuwe lesstof vorm te geven.

Heeft u een vraag voor mij, neem dan gerust contact met mij op via jijszenga@paradijsvogel.lucasonderwijs.nl

Jessica IJszenga

Ik ben juf Annemieke. Ik werk sinds december 2007 op De Paradijsvogel. Ik ben daar gestart in groep 5, heb groep 1-2 een tijdje gehad, groep 6 en een aantal jaar groep 4. Na een aantal jaar in groep 6 ben ik dit schooljaar in groep 8 te vinden.

Voordat ik op De Paradijsvogel werkte, heb ik als gymleerkracht en leerkracht bovenbouw op een Montessorischool gewerkt. Ik ben dus officieel ook nog gymjuf. Het kan zijn dat ik een dag inval als een van de gymleerkrachten ziek is, maar dat gebeurt niet zo vaak!

Ik ben  op maandag, dinsdag en woensdag in de klas.  Juf Jessica is de overige dagen in de klas.
Als ik niet werk ben ik meestal buiten te vinden bijvoorbeeld op het strand, aan een kite. Maar fietsend of hardlopend kan ook.

Mocht u een vraag hebben, mail mij of loop gerust even langs voor een afspraak.

Verder wens ik iedereen een ontzettend leuk schooljaar!

Juf Annemieke