Groep 5A

Hallo,

Ik ben Daniëlle Meijer en dit jaar 4 dagen de juf van groep 5A!

Ik sta op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag voor de groep. Op woensdag zal juf Tosca voor de klas staan.

Sinds 2012 sta ik voor de klas en heb al in verschillende groepen les mogen geven,  Vooral in de middenbouw, want dat vind ik de leukste bouw.

Gezelligheid en het welbevinden van de kinderen staat voor mij op nummer 1 en ik zal er dan altijd alles aan doen om ieder kind zich thuis te laten voelen op school.

In mijn vrije tijd ga ik graag op stap met vrienden.
Zo zijn concerten en festivals, activiteiten, waar je mij een plezier mee doet.

Tevens wil ik ooit nog eens een reis door Japan maken. Sinds kleins af aan ben ik gefascineerd door deze cultuur en natuur.

Als u een vraag heeft kunt u altijd een afspraak maken of mij een mailtje sturen.

Daniƫlle Meijer

Ik ben juf Tosca en ik ben dit jaar werkzaam als leerkracht en als onderwijsassistent. Ik werk al heel wat jaar met veel plezier op De Paradijsvogel. Het leukste vind ik de onderbouw groepen. Ik heb lang groep 3 en groep 4 gedaan. Maar ook een paar jaar groep 1-2 en groep 5.
Dit jaar ben ik op woensdag in groep 5A. Daarnaast begeleid ik 2 dagen in de week kinderen in verschillende groepen.
Wilt u mij bereiken, stuur mij dan een mail tvbeusekom@paradijsvogel.lucasonderwijs.nl

Tosca van Beusekom