Groep 3B

Mijn naam is Carola Lampe. Ik ben 45 jaar, getrouwd en ik heb twee pubers van 16 jaar. In 1998 studeerde ik af als leerkracht en ben ik meteen begonnen als leerkracht van een groep 4 in Den haag. Nadat ik daar ook groep 3 en groep 6 gedaan had, ben ik op een school in het Westland gaan werken, alwaar ik het 18 jaar heb volgehouden. Ik heb daar ervaring opgedaan in de groepen 3 t/m 7 en in wat combinatiegroepen. Toen was ik toe aan een nieuwe uitdaging wat dichter bij huis. Mijn eigen kinderen hebben op de Paradijsvogel gezeten en na een jaartje invallen op deze school leek het mij erg fijn hier te blijven. Ik ging aan de slag in groep 6.
Afgelopen jaar heb ik voor groep 3 gestaan, komend jaar ga ik weer aan de slag in groep 3B en daar heb ik veel zin in.  Stiekem vind ik dat de leukste groep om les aan te geven, vooral omdat de (meeste) kinderen met een klein beetje letterkennis komen en in december al kunnen lezen en schrijven. Ze leren zoveel in groep 3! En gelukkig is er ook nog veel tijd om lekker met elkaar te spelen en spelletjes te doen. Ik gebruik graag coöperatieve werkvormen en energizers in de klas en komend jaar wil ik me meer verdiepen in bewegend leren. Samen met juf Elles sta ik in groep 3B, zij is er op maandag en dinsdag. Op de andere dagen ben ik in de klas.

Als u eens iets wil vragen of iets kwijt wil, stuur dan een mailtje naar clampe@paradijsvogel.lucasonderwijs.nl .

Carola Lampe

Hallo, mijn naam is Cobie Roeleveld. In 2008 ben ik op De Paradijsvogel komen werken. Ik ben gestart als leerkracht voor de groepen 1/2. Van augustus 2012 - juni 2017 heb ik als remedial teacher ondersteuning geboden aan kinderen van onze school. Vanaf augustus 2017  sta ik weer met veel plezier voor de klas. Eerder heb ik gewerkt in het speciaal onderwijs en in de kinder- en jeugd psychiatrie.

U kunt mij bereiken via croeleveld@paradijsvogel.lucasonderwijs.nl

Cobie Roeleveld